Saras lättlästa blogg

Igår läste vi Saras blogg där hon skriver om harar. Vi skrev till Sara. Klicka på bilden så kommer du till bloggen, som du kan läsa i din telefon. Det finns också en länk till Saras blogg här till höger.

Sara Lövestams lättlästa

Så här ser Sara ut:

Sara Lövestam

Sara har jobbat i 10 år som Sfi-lärare. Nu är hon författare och skriver böcker. Några av hennes böcker är lättlästa. Klicka på länken och läs om dem:

Saras lättlästa böcker

Annonser
Det här inlägget postades i Digitala Bas, Läsa, lättläst och har märkts med etiketterna , , . Bokmärk permalänken.

En kommentar till Saras lättlästa blogg

  1. Ping: Vi läser Sara Lövestams lättlästa blogg | Mitt liv som Bas-lärare

Kommentera

Fyll i dina uppgifter nedan eller klicka på en ikon för att logga in:

WordPress.com Logo

Du kommenterar med ditt WordPress.com-konto. Logga ut / Ändra )

Twitter-bild

Du kommenterar med ditt Twitter-konto. Logga ut / Ändra )

Facebook-foto

Du kommenterar med ditt Facebook-konto. Logga ut / Ändra )

Google+-foto

Du kommenterar med ditt Google+-konto. Logga ut / Ändra )

Ansluter till %s