Ny lättläst bok!

Om du klickar på fliken Lättläst här ovanför så hittar du flera böcker att läsa och lyssna på. Nu finns det en ny, om Lak från Thailand. Den lite enklare versionen heter A och den något svårare heter B.

 

Annonser
Det här inlägget postades i Läsa och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

Kommentera

Fyll i dina uppgifter nedan eller klicka på en ikon för att logga in:

WordPress.com Logo

Du kommenterar med ditt WordPress.com-konto. Logga ut /  Ändra )

Google-foto

Du kommenterar med ditt Google-konto. Logga ut /  Ändra )

Twitter-bild

Du kommenterar med ditt Twitter-konto. Logga ut /  Ändra )

Facebook-foto

Du kommenterar med ditt Facebook-konto. Logga ut /  Ändra )

Ansluter till %s